Restauració Cine “Patronato”

reatauració-cine-Patronato

El cap de setmana que es celebraren les 24 hores de futbol a Canals, membres de la nostra Parròquia estiguérem al bar del Camp de Futbol “Quatre Camins” del nostre pobre en la 1ª activitat encaminada a fer realitat un projecte que ens ompli de entusiasme i goig, que es la restauració del Cine Patronat.

Qui no recorda una vesprada en aquell entranyable cinema? Qui no recorda les actuacions que allí es representaven, festivals, concerts, etc. ?

Sense dubte forma part de la Historia de la nostra Població i de la nostra Parròquia

Des de ac,í animem a tota la població de Canals a que faça seu aquest projecte, que se il·lusione amb ell, i pensant en el futur del seus Fill i Nets participe en aqueta Restauració que es fa pensant en, i per a, el nostre Poble.