Reunió de pares de confirmació

confirmació-vl1

El passat divendres vint-i-quatre de novembre, tingué lloc al saló parroquial la reunió amb els pares de primer curs de confirmació que com cada any es realitza per a mantindre un contacte directe amb els pares del confirmants que aquest any han començat la preparació que els portarà a rebre d’ací a dos anys aproximadament el sagrament de la confirmació.

A la convocatòria acudiren un nombrós grup de pares que escoltaren les explicacions del nostre rector Mossèn Emili que els convidà a participar, junt als seus fills, de la vida parroquial i a descobrir per ells mateixos a Jesús. Després fou Amàlia Tarin, coordinadora del grups de confirmació, qui exposà de forma molt clara el contingut del material didàctic així com les activitats a realitzar el present curs. En esta reunió, estigueren també presents els catequistes dels distints grups que després es reuniren amb els pares dels xics i xiques del seu propi grup per a intercanviar impressions i informació, coincidint en molts casos que el fet de voler preparar-se per a confirmar-se ha sigut iniciativa pròpia dels seus fills, fet inequívoc i encoratjador de que encara la gent jove busca en la seua vida trobar a Jesús.

Els actes més pròxims a celebrar per als pròxims dies son entre altres:

La presentació a la comunitat dels xics I xiques de primer curs de confirmació el proper diumenge dia 2 de desembre en la eucaristia de les 12 h, coincidint amb el començament de l’Advent.

I l’entrega del Parenostre als xics i xiques de segon curs el diumenge dia 9 de desembre, també en l’eucaristia de les 12h.

A més a més estan preparant-se distintes activitats per al mes de desembre com la visita als malalts, benedicció dels Jesusets, etc..

ESTEU CONVIDATS, VOS ESPEREM.

Reunió de pares de confirmació