Reunió de pares Juniors

Reunió-vl

Demà Divendres dia 16 de Novembre, a les 22:15, tindrà lloc al saló parroquial la primera reunió de pares del curs Juniors 2012-2013.

Esperem l’assistència de tots els pares i mares dels xiquets, ja que aquesta és una de les reunions més importants del curs. És important la participació dels pares perquè també sou part del moviment i així els vostres fills se senten acompanyats en aquest camí de maduració en la fe, les coses importants no es poden fer sols.

A la reunió, presentarem propostes noves, activitats, calendari… Cada any anem incorporant innovacions. Com el nostre nom indica, Juniors MD (Juniors Moviment Diocessà) Som un moviment actiu dins la nostra parròquia i dia a dia intentem millorar i renovar-nos.

Per tot això, vos esperem demà Divendres 16 de novembre a les 22:15, comença el curs, corre la veu!