Sopar de Mans Unides de Juny

Baner-MU-sopar-juny-VL

Un any més hem aconseguit el nostre proposit amb la solidaritat de tots, fer el mon un poquet millor i portar endavant el projecte que desde la nostra parroquia hem assumit, millorar la situación de les dones en Guatemala.

Tots els grups parroquials que formem Mans Unides estaguerem en el tancament de la campanya 2012. Després de passar per els grups per animar a xiquets, joves i majors en les diferents activitats que hem realitzat durant tot l’any, arriba el moment de la cloenda amb el sopar que realizatrem el dia 1 de juny en el Col·legi Parroquial Sant Antoni Abat, un sopar ple de festa, sorpreses, unió i solidaritat. desde aci volem donar les gràcies a totes les persones que tambe desinteresadament ens varen ajudar a fer posible aquesta tasca, a tots que d’una manera o d’una altra heu estat recolzant-nos. MOLTES GRÀCIES!!

Fes clíc  per a veure fotos