Via Lucis amb els joves de Confirmació

El dia d’abans de la confirmació, els nostres xavals tenen una cita, que ja és tradició, amb el Jesús Resucitat. Amb una volta, cada any distinta, pels carrers de Canals, celebrem que Jesús ha resucitat amb el Via Lucis, i un dia com hui, son ells els protagonistes. Canvien els pubs, les motos i el dissabte de festa, per acompanyar a Jesús, i retrobar-se amb l’Esperit que ens acompanya.

Enguany hem partit des del carrer Doctor Saurina per a arribar a l’Església, acompanyats del grup de tambors i tabalets, i per pares, amics i parroquians, els nostres confirmants han participat de manera molt activa, fent que aquest acte es presente més bulliciós, alegre i colorit.

Catorze estacions, preparades en cases del recorregut han format el Via Lucis; com cada any en cada estació, Mossén Emili ha llegit unes paraules, i en les estacions pars, els xavals han donat gràcies per aquestos anys vixguts al grup de confirmació, paraules naixcudes del cor i des de l’interior del grup. S’han encarregat de portar durant tot el camí les entorxes que obrien pas, i de tant en tant, d’intercanviar-se amb els voluntaris per dur al Crist Resucitat.

El Via Lucis és un cami que els ha portat a donar gràcies per aquestos dos anys de retrobament en Crist, i per a fer una preparació per a demà, on rebran a l’Esperit Sant, i renovaran els seus sentiments com a cristians.