Visita dels alumnes del Col·legi Parroquial Sant Antoni Abat al CIPFP “La Costera” de Xàtiva

El dimecres, dia  24 d’ abril, els alumnes de 4t d’ESO  i PQPI (Programa de Qualificació Professional Inicial) del Col·legi Parroquial Sant Antoni Abat , visitaren el CIPFP “La Costera “ de Xàtiva.

L’activitat organitzada pel “Departament  d’Orientació” del nostre centre , es realitza  per a que dins del procés de presa decisions, els alumnes coneguen l’oferta formativa de la comarca i trien entre les diferents alternatives quin va a ser el seu futur acadèmic i professional posterior a l’Educació Secundària Obligatòria. En aquest cas s’ha visitat un centre de Formació Professional on els alumnes poden seguir la seua formació acadèmica realitzant  Cicles Formatius.

La jornada va començar amb una xarrada informativa amb el títol “Els Cicles Formatius”. Després els alumnes es distribuiren en grups  per visitar els diferents tallers on s’impartixen els Cicles Formatius de Grau Mitjà : “Comerç ”, “ Cures d’Auxiliar d’Infermeria”, “Emergències Sanitàries”, “Electromecànica de vehicles” i “Instal·lacions elèctriques i automàtiques”. Visitant els tallers van conèixer com es desenvolupa un ofici en concret, les diferents tasques  que es poden realitzar i comprovar com es  realitzen les pràctiques amb materials, maquinària, eines etc.. Amb aquesta activitat els alumnes van conèixer  uns estudis relacionats directament amb el món laboral.